שלום, לפני כחודש קיבלתי הפנייה למח' בבי"ח. מיד שמסרתי אותה נאמר לי שם כי מניסיון הם לא יוכלו לקבל אותי כי הם עמוסים. ניסיתי לפנות לקופ"ח לבדוק אם יוכלו לעזור לי אך הם לא הביעו עניין או טענו שאין להם מה לעשות. לאחר כשבוע פניתי שוב לאותה מח' בבי"ח ונאמר לי שאני ברשימת המתנה אך לא ידוע לכמה זמן זה יכול להימשך. לפני כשבוע (חודש מההפנייה) חזרו אלי ואמרו שלאחר שעשו חשיבה מקצועית הוחלט לא לקבל אותי. לא ברור לי איך התקבלה "החלטה מקצועית" אם אף אחד אפילו לא שוחח איתי בנושא. ביקשתי לדעת מה הסיבה לסרוב אך לא ידעו לענות לי. אמרו שיבררו אך אף אחד עדיין לא חזר אלי. מאחר וזה המקום היחיד בכל אזור הצפון שנותן את הטיפול הזה אין לי למי לפנות מלבדם. האם מותר להם לסרב? אני יודעת שחוקית אסור להם להגיד שהם לא מקבלים בגלל עומס, כך שהם יכולים שוב "להחזיר" אותי להמתנה רק כדי לא להגיד שהם לא מקבלים. השאלה כמה זמן הם יכולים להשאיר אותי בהמתנה? מניסיון פנייה למשרד הבריאות לא תעזור. מה אפשר לעשות עכשיו שהם מסרבים לתת טיפול?
פורום רשלנות רפואית • יש לך שאלה?
 
נפגעת בעקבות רשלנות רפואית? עברת טיפול רפואי רשלני? רוצה לדעת מה הזכויות שלך?
  
ברוכים הבאים לפורום רשלנות רפואית. הפורום עוסק בתחומים השונים של הרשלנות הרפואית, לרבות רשלנות בהיריון ובלידה, רשלנות בייעוץ גנטי, ילדים עם נזקי גוף בגלל רשלנות בלידה, מחלות או ניתוחים, תביעות בגין אי זיהוי מומים כגון תסמונת דאון, תביעות שיתוק מוחין, רשלנות בניתוחים, עיכוב באבחון מחלות אונקולוגיות, רשלנות בטיפול תרופתי, רשלנות בטיפולי שיניים, רשלנות באבחון פסיכיאטרי ועוד.
 
משרד עו"ד שרון בירון מרקוביץ עוסק בתחום רשלנות רפואית מעל 25 שנים.
המשרד עובד בשיתוף פעולה עם מומחים רפואיים אשר מעניקים חוות דעת משפטיות לצורך הגשת התביעה ומלווה לקוחות משלב פתיחת התיק ועד סיומו כולל הופעה בבית המשפט על כל ערכאותיו.
 
התקשרו לעו"ד שרון בירון מרקוביץ- 053-9428863
 
 
 
 
מנהלי הפורום:עו"ד שרון בירון מרקוביץ